Dziwny problem z ReiserFS

Paweł Muszyński pmuch w zamek.szczecin.pl
Sob, 15 Sie 2009, 07:47:05 CEST

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz pisze:

> Jeśli partycja ma ponad 100GB, realne są nawet czasy powyżej minuty. ReiserFS
> po prostu tak ma. Po uruchomieniu działa już szybko niezależnie od rozmiaru
> partycji, ale przy montowaniu potrzebuje sporo czasu. Nic z tym się zrobić
> niestety nie da.

U mnie to nie do końca tak - przy montowaniu z /etc/fstab idzie szybko
(max 15 sekund - partycja 350 GB). Przy montowaniu z palca (brak wpisu w
/etc/fstab) jak podam mu -t reiserfs montuje się szybko. Bez podania
opcji -t reiserfs - wisi.
Nie wiem ile czekałem, ale kilka minut na pewno - i nie zamontował. Przy
tym użycie procesora 100%.

--
Paweł Muszyński