Xorg na karcie intel i wygaszenia

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Sob, 15 Sie 2009, 22:07:41 CEST

Czesc

Czy ktos z Was uzywa Th na MSI Wind U100 Plus? Mam problem ze
sterownikiem karty graficznej. Ogolnie pracuje dobrze, nawet w
Composite, lecz jesli np. przewijam przez dluzszy czas duza ilosc
tekstu w Konsole, znienacka znika mi obraz. Moge przelaczyc sie na
konsole tekstowa, ale nawet po zrestartowaniu Xow mam czarny ekran.
Pomaga jedynie restart calego netbooka. Nie wiem czy to wina sterownika
karty graficznej czy problem sprzetowy.

[beorn w valerie ~]$ rpm -qa | egrep '(xorg-driver-video|Mesa|kernel-drm)' | sort
Mesa-dri-driver-intel-i915-7.5-7.i686
Mesa-dri-driver-swrast-7.5-7.i686
Mesa-libGL-7.5-7.i686
Mesa-libGLU-7.5-7.i686
Mesa-libGLw-7.5-7.i686
Mesa-utils-7.5-7.i686
kernel-drm-2.6.28.10-3.i686
xorg-driver-video-intel-2.8.0.901-1.i686

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn