Xorg na karcie intel i wygaszenia

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 16 Sie 2009, 08:22:43 CEST

Dnia 15 Sierpnia 2009, 10:07 pm, So, Daniel Mróz napisał(a):
> Czesc
>
> Czy ktos z Was uzywa Th na MSI Wind U100 Plus? Mam problem ze
> sterownikiem karty graficznej. Ogolnie pracuje dobrze, nawet w
> Composite, lecz jesli np. przewijam przez dluzszy czas duza ilosc
> tekstu w Konsole, znienacka znika mi obraz. Moge przelaczyc sie na
> konsole tekstowa, ale nawet po zrestartowaniu Xow mam czarny ekran.
> Pomaga jedynie restart calego netbooka. Nie wiem czy to wina sterownika
> karty graficznej czy problem sprzetowy.

Czy to jest powtarzalne? Czy mógłbyś napisać, czy coś dziwnego pojawia się
w /var/log/Xorg.0.log tudzież w dmesg w takim momencie? Sugerowałbym
również zajrzeć na stronę http://intellinuxgraphics.org/2009Q2.html i
sprawdzić, czy to może nie jest wina używanego przez ciebie kernela.

This email was sent using SquirrelMail.
   "Webmail for nuts!"
http://squirrelmail.org/