Xorg na karcie intel i wygaszenia

Andrzej Nakonieczny anakonieczny.pld-users-pl w e-list.pingwin.eu.org
Nie, 16 Sie 2009, 23:46:41 CEST

Hej

Daniel Mróz pisze:

> Czy ktos z Was uzywa Th na MSI Wind U100 Plus? Mam problem ze
> sterownikiem karty graficznej. Ogolnie pracuje dobrze, nawet w
> Composite, lecz jesli np. przewijam przez dluzszy czas duza ilosc
> tekstu w Konsole, znienacka znika mi obraz. Moge przelaczyc sie na
> konsole tekstowa, ale nawet po zrestartowaniu Xow mam czarny ekran.
> Pomaga jedynie restart calego netbooka. Nie wiem czy to wina sterownika
> karty graficznej czy problem sprzetowy.
>
> [beorn w valerie ~]$ rpm -qa | egrep '(xorg-driver-video|Mesa|kernel-drm)' | sort
> Mesa-dri-driver-intel-i915-7.5-7.i686
> [...]

Miałem podobnie choć "wygaszenie" ekranu zdarzało się bardziej losowo.
Update pakietów (w oparciu wyłącznie o zasoby Th) spowodował ogólne
"migotanie" ekranu tuż po uruchomieniu KDE4x. Po zainstalowaniu
najnowszych wersji pakietów (patrz wątek na pld-devel-pl) z Th oraz
kernel-desktop z Ti problem ustąpił.

Pozdrawiam,
Andrzej