Error loading 'kio_nepomuksearch'

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Pon, 17 Sie 2009, 22:37:15 CEST

Witam,

po zaktualizowaniu do kde 4.3 znalazłem opcję znajdź w dolphinie ale jej
użycie kończy się komunikatem:
----------
Nie można uruchomić procesu Nie można utworzyć io-slave:
Program klauncher zwrócił komunikat: Error loading 'kio_nepomuksearch'
----------
(no i google niewiele mówi na ten temat)

Dodam, że 'ustawieniach systemowych' mam włączonego nepomuka ale jest jeszcze
do zaznaczenia ptaszek "Włącz moduł indeksowania strigi". Przy próbie
zastosowania zmian pojawia się napis "Strigi service failed to initialize,
most likely due to an installation problem". Strigi mam zainstalowane z
poldka.

Druga sprawa to niedziałający podgląd wideo w dolphinie ale mniej ważna. Ekran
podglądu jest po czarny ale pasek postępu jedzie.

Proszę o pomoc szczególnie w sprawie tego nepomuka :/

--
pozdrawiam,
Sylwester Gruszka