Error loading 'kio_nepomuksearch'

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Śro, 19 Sie 2009, 13:40:08 CEST

Dnia poniedziałek 17 sierpnia 2009 o 22:37:15 Sylwester Gruszka napisał(a):
> Witam,
> ----------
> Nie można uruchomić procesu Nie można utworzyć io-slave:
> Program klauncher zwrócił komunikat: Error loading 'kio_nepomuksearch'
> ----------

A gdy w konquerorze kliknę na JPG na jakiejś stronie www aby go podglądnąć to
mam taki komunikat (ale obraz się potem pokazuje):
------
Wystąpił błąd podczas odczytu modułu Przeglądarka obrazków Gwenview.
Komunikat o błędzie:
Nie można wczytać biblioteki /usr/lib/kde4/gvpart.so:
(/usr/lib/libnepomuk.so.4: undefined symbol:
_ZN7Soprano4NodeC1ERKNS_12LiteralValueE)
------

co jest nie  tak? :/

--
pozdrawiam,