syn flood potrafi wyłączyć PLD Th na stałe?

Lukasz Michalski lm w zork.pl
Wto, 18 Sie 2009, 12:31:08 CEST

crazy w noshit.pl wrote:

> A tak btw: nie możesz na firewallu podziękować syn-floodom ?

Serwer zupełnie niekrytyczny, a na razie te 5-7 min syn-foody nie
osiągnęły u mnie odpowiedniego poziomu zniecierpliwienia. Zabawa z
iptables/apf czeka aż dostanę weny twórczej :-)

pozdrawiam,
Łukasz