syn flood potrafi wyłączyć PLD Th na stałe?

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Nie, 23 Sie 2009, 16:42:05 CEST

Roman Kolasiewicz wrote:
> Dnia wtorek 18 sierpień 2009 o 11:04:34 Lukasz Michalski napisał(a):
>
> (...)

> Podobnie wyglądał u mnie problem z syslog-ng-3.x.x.
> Nie masz czasem tego sysloga? Jeśli masz to zainstaluj zamiast niego
> syslog-ng2-2.x.x

Potwierdzam. Mailem ostatnio podobne zwiechy maszyny z syslog-ng-3
Strace pokazal, ze procesy zwisaly przy probie dostepu do /dev/log

powrot do syslog-ng2 rozwiazal problem tych zwisow.

--
  -[ Arkadiusz Rdest  | net and sys admin ]-
  -[ Learn the facts and make up your own ]-