PLD Th na eeepc?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 24 Sie 2009, 11:36:21 CEST

Witam,

Jakiś czas temu próbowałem uruchomić ręcznie przycięte PLD z ręcznie
kompilowanym kernelem na eee 901, ale poległem na kilku sprawach:
  - akceleracja wbudowanej karty graficznej - a raczej stabilność samej
    karty, w tym przy przełączaniu na konsolę i z powrotem (intel 945GME)
  - przyciski głośności - czym toto obsługiwać?

Czy ktoś miał okazję zainstalować PLD na takim sprzęcie? Konkretniej chodzi
o aktualną wersję 1000HE...

Jeśli ktoś ma ochotę, to w załączniku jest zrzut lshw i dmesg po
uruchomieniu linuxa na ubuntu zainstalowanym na takim notebooku...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944