PLD Th na eeepc?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 25 Sie 2009, 21:19:59 CEST

Dnia poniedziałek, 24 sierpnia 2009, Jacek Osiecki napisał:
> Witam,
>
> Jakiś czas temu próbowałem uruchomić ręcznie przycięte PLD z ręcznie
> kompilowanym kernelem na eee 901, ale poległem na kilku sprawach:

Nie mam tego typu sprzętu, dlatego moje podpowiedzi nie są prawdopodobnie
najlepsze, ale myślę, że warto spróbować.

>   - akceleracja wbudowanej karty graficznej - a raczej stabilność samej
>     karty, w tym przy przełączaniu na konsolę i z powrotem (intel 945GME)

Jakiej wersji sterowników używasz? Może należałoby się przerzucić na
najnowszy kernel (2.6.30.x) i użyć KMS? U mnie to nie działa, ale może u
ciebie będzie - ja bym spróbował.

>   - przyciski głośności - czym toto obsługiwać?

Spróbuj pbbuttons.

> Czy ktoś miał okazję zainstalować PLD na takim sprzęcie? Konkretniej
> chodzi o aktualną wersję 1000HE...
>
> Jeśli ktoś ma ochotę, to w załączniku jest zrzut lshw i dmesg po
> uruchomieniu linuxa na ubuntu zainstalowanym na takim notebooku...

Wersje pakietów w tym Ubuntu to jakieś stare są. Może to jest właśnie
metoda - użyć starszych sterowników. Ale byłoby to dziwne.