PLD Th na eeepc?

Adam Skuciński askucins w gmail.com
Czw, 27 Sie 2009, 01:59:31 CEST

2009/8/24 Jacek Osiecki <joshua w hybrid.pl>:
> Witam,
>

>  - akceleracja wbudowanej karty graficznej - a raczej stabilność samej
>   karty, w tym przy przełączaniu na konsolę i z powrotem (intel 945GME)

Chyba działa, tzn. tuxracer mi chodzi w miarę plynnie :) Oczywiście
mogę wykonać zadany test pokazujący czy mam tę akcelerację, czy nie,
jeśli to nie wystarczy ;) A jeśli chodzi o stabilność przy
przełączaniu między konsolą a Xami - a to różnie bywało, kiedyś
pamiętam po powrocie z kosoli to Xów wyświetlał się tylko czarny
ekran, no a teraz działa.

>  - przyciski głośności - czym toto obsługiwać?
Działają, w ogóle większość przycisków z 'Fn' (jak właśnie glośność,
podświetlenie działa, ja mam zainstalowane:

[adam w lelek ~]$ rpm -qa|grep -P "eee.*pc"
eeepc-acpi-utilities-1.0.9-0.2.noarch

Jakoś nie mogę się zabrać do skonfigurowania nie działających.

> Czy ktoś miał okazję zainstalować PLD na takim sprzęcie? Konkretniej chodzi
> o aktualną wersję 1000HE...

No to ja nie mam 1000HE, tylko starszy model 1000H - z tego co
czytałem, to zmiany nie są aż tak duże - lshw też dorzuciłem, dla
porównania.

Generalnie działa dobrze, ostatnio nawet sieciówka bezprzewodowa (na
ndiswrapperze, ale może doczekam się modułu w jądrze). Aktualnie
chodzi na 2.6.28.10-3

Jeśli masz konkretne pytania o moją konfigurację itp. - pytaj,
postaram się odpowiedzieć.

Pozdrawiam,
Adam