php failed to open stream: Too many open files

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Sob, 29 Sie 2009, 14:19:33 CEST

Dnia 21-08-2009 o godz. 17:29 Andrzej Mateja napisał(a):

> "PHP nie zamyka plików po sobie" bo ich nie otwierasz tylko includujesz.
> I jeden grzyb czy to robisz przez include, include_once, require, czy
> require_once. To jest mechanizm do łączenia skryptu rozrzuconego po
> wielu plikach w jedną całość. Zamknięcie załączanego pliku następuje po
> zakończeniu przetwarzania zapytania.

wkleiłem includy do treści - dalej odpala skrypt sam siebie
rekurencyjnie exec/system - ale (d)efekt jest ten sam - po kazdym
kolejnym exec/system - ilość otwartych połaczeń rośnie - chociaż skrypt
nadrzędny jest zakończony - a potomny mogę sobie odpalac nawet w tło z
"&" na końcu.

> Twoje skrypty zostały zaprojektowane i napisane. No i musisz podać
> trochę więcej szczegółów :). Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić.
co konkretnie podać?

Miesiu

Jestem Przyjacielem - Artyści Dzieciom,
koncerty, imprezy, konkursy.