php failed to open stream: Too many open files

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Sob, 29 Sie 2009, 14:25:16 CEST

Dnia 21-08-2009 o godz. 21:51 Andrzej Mateja napisał(a):
> Generalnie Miesiu musi jeszcze coś napisać, o tym jak sobie swoje
> podwórko urządził.

skrypt w php jest odpalany z konsoli (docelowo z crona - tak mi pasuje).
 Skrypt tuz przed końcem rekurencyjnie odpala sam siebie - przez exec
lub system do wyboru - u mnie jedno i drugie działa tak samo.

exec (" php -f plik.php parametr & "); - wrzuca w tło

inkludów już nie ma - wkleiłem je w treść skryptu - ale to nic nie dało.

każde kolejne rekurencyjne wywołanie niestety ale nadal trzyma otwarte
pliki - czy raczej ich licznik.

lsof -p pid-skryptu | wc -l
(i tu licznik rośnie)

apache'a nie uzywam do tego.