php failed to open stream: Too many open files

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Sob, 29 Sie 2009, 20:21:18 CEST

Dnia 29-08-2009 o godz. 15:34 Paweł Muszyński napisał(a):

> No jeśli Ci się kończy licznik plików, to jak dla mnie ta rekurencja
> jest mało przemyślana - jeśli schodzi Ci 1024 poziomy wgłąb. Rozwiążesz

Ale kod jest czytelny.

> problem z ilością otwartych plików, to będziesz miał problem z
> wielkością stosu albo jeszcze z czymś innym

też się zastanawiam czy tak nie będzie

> A jeśli i tak chcesz wywoływać ten skrypt z crona - nie możesz przerobić
> algorytmu tak, by był iteracyjny, i np. zapisywał na koniec parametr do
> następnego wywołania do bazy? Wtedy kolejne odpalenie z crona na
> początek łączyłoby się z bazą i sprawdzało parametr...

Nie do końca - procedura odpala jest co jakiś czas - ale jak się odpali
to pasuje mi aby wywołała sama siebie ileś razy i się kończyła do
nastepnego wywołania z crona - wtedy zacznie od początku.

> Nie wiem, co ten Twój program ma robić, ale czuję, że zabrnąłeś w jakąś
> ślepą uliczkę.
Tez myślę nad innym rozwiązaniem.

Dzięki za pomoc
Miesiu

Streetball na start!
Zobacz rozgrywki najlepszych w 7 miastach
już 4 września. Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fstreetball.html&sid=846