php failed to open stream: Too many open files

Paweł Muszyński pmuch w zamek.szczecin.pl
Sob, 29 Sie 2009, 21:45:18 CEST

Miesiu pisze:

> Ale kod jest czytelny.

Wiesz, to trochę mało...
Klasyczny przykład - ciąg Fibonacciego - kod rekurencyjny jest znacznie
czytelniejszy od iteracyjnego, a różnica w wydajności - kolosalna (na
rzecz iteracji oczywiście)

> też się zastanawiam czy tak nie będzie

> Nie do końca - procedura odpala jest co jakiś czas - ale jak się odpali
> to pasuje mi aby wywołała sama siebie ileś razy i się kończyła do
> nastepnego wywołania z crona - wtedy zacznie od początku.

> Tez myślę nad innym rozwiązaniem.

To może rozbij sobie to na 2 procesy - demona, który będzie chodził non
stop i odpalał dzieci z odpowiednimi parametrami, po ich wykonaniu
odbierając od nich dane wyjściowe...

Więcej pomysłów nie mam, nie znając tematu.
--
Paweł Muszyński