[Th] Dovecot i sieve

Paweł Muszynski pmuch w zamek.szczecin.pl
Śro, 2 Gru 2009, 16:06:28 CET

W dniu 2009-12-02 15:55, Stacho Pal pisze:
> Witam!
> Im więcej czytam, tym większy mam mętlik w głowie. :(
> W Th mamy dovecot-*.rpm i dovecot-sieve-*.rpm.
> Czy to wystarczy żeby uruchomić filtry sieve na dovecot
> i roundcube (+ plugin sieve), czy trzeba jeszcze nasz
> dovecot połatać na okolicznośc dovecot-managesieve?

Musisz mieć ManageSieve jeszcze - też mam to w planach, ale jeszcze nie
ruszone.
Dovecot-sieve wystarcza do tego, żeby reguły sieve definiować
bezpośrednio na serwerze (i to mi działa), a Maagesieve daje tym
zarządzać - i tego jeszcze nie ruszyłem.

--
Paweł Muszyński