[Th] Dovecot i sieve

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 2 Gru 2009, 16:13:38 CET

On Wed, 2 Dec 2009, Stacho Pal wrote:

> Im więcej czytam, tym większy mam mętlik w głowie. :(
> W Th mamy dovecot-*.rpm i dovecot-sieve-*.rpm.
> Czy to wystarczy żeby uruchomić filtry sieve na dovecot
> i roundcube (+ plugin sieve), czy trzeba jeszcze nasz
> dovecot połatać na okolicznośc dovecot-managesieve?

Trzeba łatać.
Ja połatałem i mam już ładnie działający z roundcubem.

Tu efekt - src.rpm, z którego można zbudować działający komplet :)

http://hotel.silvercube.pl/dovecot/

Parę wersji w plecy w stosunku do obecnej w PLD, nie miałem czasu
zaaplikować nowych patchy ale nie powinno być to specjalnie trudne.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944