Odp.: Re: Przestawianie się zegara systemowego

Robert Grauzenis dzeus w dc.net.pl
Czw, 3 Gru 2009, 13:54:22 CET

W dniu 2009-12-03 13:49, Michal Kochanowicz napisał(a):

> Może to jest to hwclock -w o którym pisałem wcześniej??

To jest o tyle upierdliwe, że w momencie gdy przy starcie
synchronizujemy czas via ntp, występuje najczęściej duże przesunięcie i
np.: dovecot wykłada się na cycki:
http://wiki.dovecot.org/TimeMovedBackwards.

--
Robert Graużenis