Odp.: Re: Przestawianie się zegara systemowego

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 3 Gru 2009, 14:01:54 CET

Dnia czwartek, 3 grudnia 2009, Gmail napisał:

> Jest przestawiany na starcie, nie przy wychodzeniu.

Hmmm... u mnie sytuacja była taka: system działa, czas jest OK, potem robię
restart i zaraz przy starcie mi krzyczy, że filesystem ma błąd, bo był
podmontowany "w przyszłości", a konkretnie za godzinę, i żeby zrobić
ręcznie fsck. Ale w systemie godzina _jest_ poprawna. Czyli gdzieś w
międzyczasie z jakichś powodów czas się zmienił i to 2 razy - na zły i z
powrotem na dobry. Pytanie: gdzie?