Neostrada [OT]

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 9 Gru 2009, 11:11:20 CET

On Wed, 9 Dec 2009, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Informacje dla neostradowiczow ze maja sobie login zmienic w modemie/routerze
> (dopisac PODSTAWOWY- przed loginem), a jak "sie nie da" (bo np ktos hasla do
> routera zapomnial) to obejscie w postaci
> nasluchowania na jakims innym porcie (mnie sie spodobal 24,
> a najchetniej... 443), tyle ze mnie to przypomina obchodzenie firewalli za
> pomoca sshd wiszacego na 443/tcp ;)

IMHO conajmniej nieprawidłowe podejście...
Po pierwsze, odblokowywanie portu 25 w neo+ to głupota - bo małpki będą
dalej rozsyłały spam.
Po drugie, RFC jasno definiuje port submission - 587 (BTW, może mi ktoś
wskazać RFC traktujące o porcie 465? Bo nijak nie znalazłem :). I tam
właśnie należy słuchać...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944