Neostrada [OT]

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Śro, 9 Gru 2009, 12:41:35 CET

On Wed, 9 Dec 2009, Jacek Osiecki wrote:

> IMHO conajmniej nieprawidłowe podejście...
> Po pierwsze, odblokowywanie portu 25 w neo+ to głupota - bo małpki będą
> dalej rozsyłały spam.
> Po drugie, RFC jasno definiuje port submission - 587 (BTW, może mi ktoś
> wskazać RFC traktujące o porcie 465? Bo nijak nie znalazłem :). I tam
> właśnie należy słuchać...

Tyle ze biorac pod uwage konfiguracje (zastana!) roznych dziwnych
firewalli czesciej napotkamy otwarte 443/tcp (banki internetowe musza
dzialac) niz "dziwne" w momencie konfigurowania porty. 465 to smtps
z zalozenia mial byc (bez potrzeby negocjowania TLS, z defaultowym SSL).

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-