[Ac] udev i aby karta była pod danym interfejsem ?

Śro, 9 Gru 2009, 11:18:59 CET

Zamieszałem z moim notebookowym Ac (próbowałem zainstalowac kernel z test) i
mimo że wydawało mi się że cofnąłem udev do starej wersji mam objaw że karty
sieciowe dość przypadkowo ustawiają się pod różnymi adresami.
Chciałbym mieć:
dany adres mac zawsze pod danym interfejsem, ale nie robić ifup z automatu
dla tych kart.

Mimo przeczytania wątku
http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-users-pl/2006-April/059847.html
nie wiem jak miałbym zapisać reguły udev, gdyż one wołają ifup ...

# KERNEL="eth*", SYSFS{address}="00:16:D4:34:7B:D0", NAME="8139too" # jako
# KERNEL="eth*", SYSFS{address}="00:14:A5:A7:93:F5", NAME="", RUN+="ifup eth1"

Opcją było przenieść udeva z odpowiedzialności za karty "do sekcji
gimnastycznej", a ja sobie już bym załadował w po kolei co che
w /etc/modules ?

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,