[Ac] udev i aby karta była pod danym interfejsem ?

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Śro, 9 Gru 2009, 11:59:34 CET

Mateusz Korniak anonsuje::
> Zamieszałem z moim notebookowym Ac (próbowałem zainstalowac kernel z test) i
> mimo że wydawało mi się że cofnąłem udev do starej wersji mam objaw że karty
> sieciowe dość przypadkowo ustawiają się pod różnymi adresami.
> Chciałbym mieć:
> dany adres mac zawsze pod danym interfejsem, ale nie robić ifup z automatu
> dla tych kart.
>
> Mimo przeczytania wątku
> http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-users-pl/2006-April/059847.html
> nie wiem jak miałbym zapisać reguły udev, gdyż one wołają ifup ...

> [...]
To w ifcfg-eth<n> nie da się HWADDR= ustawić (naprawdę nie pamiętam
teraz, czy w PLD to robiłem - we fedorze działa)?
Do tego aliasy w modprobe.conf/.d?
--
WK