gdm 2.28 i wstrzymywanie zamykania systemu

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Wto, 15 Gru 2009, 11:24:03 CET

W dniu 12/15/09 10:25 AM, Lukasz Michalski anonsuje::
> Witam,
>
> Po wybraniu w gnome system->shudown następuje tylko wylogowanie. Żeby
> system się zamknął muszę się przełączyć na konsolę tekstową. Zaraz po
> przełączeniu zamykanie systemu jest kontynuowane.
>
> [zork w serenity d]$ rpm -qa |grep gdm
> gdm-2.28.1-1.i686
> gdm-init-2.28.1-1.i686
>
> Ktoś miał podobnie i wie jak to rozwiązać?

Ja mam podobnie.
Ba, ja mam gorzej (bo ja zawsze mam gorzej ;).
Zniknęła mi opcja z menu usera w sesji gnoma. Znowu zostały tylko
hibernacja i wstrzymanie.
To gdzieś w PolicyKit pewnie siedzi.
Na razie nie mam kiedy szukać :(.
--