gdm 2.28 i wstrzymywanie zamykania systemu

Szymon Siwek sls w poczta.wp.pl
Wto, 15 Gru 2009, 13:18:21 CET

On Tue, Dec 15, 2009 at 12:36:20PM +0100, Lukasz Michalski wrote:
> Ja raczej potrzebuję skrypt, który zrobi: "wylistuj te pakiety, których
> wymaga bezpośrednio gdm oraz które są do aktualizacji"
>
> Z drugiej strony mogę zawsze zrobić desc -r gdm i iść po kolei ręcznie...
>
> pzdr,
> Łukasz

To może nie wystarczyć - winny może być pakiet wymagany przez jakąś
zależność gdm-a.
Albo jeszcze coś innego, np. nie działał mi w gnomie automount cdroma -
pomógł kernel-2.6.31

--
Szymon Siwek
"Nikt nie jest zadowolny ze swojej fortuny,