Odp: Re: gdm 2.28 i wstrzymywanie zamykania systemu

Piotr Maciej Kabata kabasny w gmail.com
Wto, 15 Gru 2009, 11:49:04 CET

A u mnie u userow wpisanych w sudoers wylogowuje, zas dla nie wpisanych po
prostu olewa polecenie. Mialem tez tak pare razy wczesniej z nizszymi
gdm-ami, ale po upgrade w koncu przechodzilo

Pozdrawiam
kabasny

W dniu 2009-12-15 11:24 użytkownik "Wieslaw Kierbedz" <w.kier w farba.eu.org>
napisał:

W dniu 12/15/09 10:25 AM, Lukasz Michalski anonsuje::

> Witam, > > Po wybraniu w gnome system->shudown następuje tylko
wylogowanie. Żeby > system się zamk...
Ja mam podobnie.
Ba, ja mam gorzej (bo ja zawsze mam gorzej ;).
Zniknęła mi opcja z menu usera w sesji gnoma. Znowu zostały tylko
hibernacja i wstrzymanie.
To gdzieś w PolicyKit pewnie siedzi.
Na razie nie mam kiedy szukać :(.
--