[Th-test] Co cups do mnie mówi , tudzież błąd w pakiecie.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 15 Gru 2009, 23:46:33 CET

Próbuję właśnie wydrukować coś z pliku *.dvi pod KDE (3.5) z kdvi. Cups
przywitał mnie takim komunikatem:

A print error occurred. Error message received from system:

cupsdoprint -P 'ml2010p' -J '' -H 'localhost:631' -U 'ed' -o ' copies=1
orientation-requested=3' '/tmp/kde-ed/kdvie9TKLb.tmp' : execution failed
with message:
cupsdoprint: symbol lookup error: cupsdoprint: undefined symbol: strlcpy

W logach nie ma żadnego komunikatu o błędzie, ani w syslog, ani w logu
cups-a. To było na cups w wersji 1.4.2-4, z Th-test. Zrobiłem downgrade
wraz ze sporą liczbą pakietów związanych z heimdal-libs (amarok,
net-snmp-libs, hplip, redland, w sumie 15 paczek) i teraz jest OK, ale nie
wiem, który z nich mógł bruździć.

Czy ktoś mógłby to sprawdzić u siebie? Lub czy ktoś wie, co jest nie tak w
związku z powyższym komunikatem?