gdm 2.28 i wstrzymywanie zamykania systemu

Lukasz Michalski lm w zork.pl
Wto, 15 Gru 2009, 12:36:20 CET

Wojtek Rysiewicz wrote:

> żeby sprawdzić co jest nieaktualne "na sucho" bez zmian w systemie, nic nie
> ryzykujesz
> a potem możesz sobie indywidualnie upgrejdować paczki

[root w serenity ~]# poldek --cmd 'ls -U' |grep -E packages$
430 packages

Ja raczej potrzebuję skrypt, który zrobi: "wylistuj te pakiety, których
wymaga bezpośrednio gdm oraz które są do aktualizacji"

Z drugiej strony mogę zawsze zrobić desc -r gdm i iść po kolei ręcznie...

pzdr,
Łukasz