Wywrotka OpenOffice - tudzież jak zainstalować rozszerzenie.

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 1 Lut 2009, 00:30:13 CET

Dnia 2009-01-31, sob o godzinie 23:22 +0100, Łukasz Maśko pisze:
>  Próbuję właśnie zainstalować rozszerzenie (dodatkowe szablony
> Impresa), ale nie mogę nawet odpalić Menedżera Rozszerzeń. Przy
> każdej, dowolnej próbie odpalenia go dostaję od razu wywrotkę OOo. Czy
> ktoś mógłby sprawdzić to u siebie? Ja mam wersję
> 2.4.1.7-ooh680_m17.4.i686, czyli aktualną z TH.
>
> Ewentualnie może znacie metodę na zainstalowanie rozszerzenia OOo w
> inny sposób?
A to nie wystarczy skopiować szablon do np.
/usr/share/openoffice.org/share/template/en-US/presnt/ gdzie są
standardowe szablony?
Ja to chyba nawet bym nie pomyślał, że dodatkowe szablony trzeba dodawać
przez Menedżera Rozszerzeń...
Krystian T.
                 "Errare humanum est."
www.sady.net.pl