Wywrotka OpenOffice - tudzież jak zainstalować rozszerzenie.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 1 Lut 2009, 09:59:05 CET

Dnia niedziela, 1 lutego 2009, Krystian Tomczyk napisał:
[...]
> A to nie wystarczy skopiować szablon do np.
> /usr/share/openoffice.org/share/template/en-US/presnt/ gdzie są
> standardowe szablony?
> Ja to chyba nawet bym nie pomyślał, że dodatkowe szablony trzeba dodawać
> przez Menedżera Rozszerzeń...

Szablon tak. I jak sobie rozpakowałem rozszerzenie to zrobiłem podobnie
(tyle, że lokalnie do katalogu usera). Ale nie wszystkie pakiety rozszerzeń
to tylko szablony, niektóre to np. pakiety w Javie, które trzeba gdzieś
zainstalować (a ja np. nie wiem gdzie) i od tego właśnie jest menedżer
rozszerzeń... który mi nie działa.