[Th-test] xorg-driver-input-synaptics-1.0.0

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 3 Lut 2009, 23:47:26 CET

Dnia wtorek, 3 lutego 2009, Andrzej Zawadzki napisał:
[...]
> [...]
[...]
> Super jest, fajny Developer z kolesia od Synaptica... choć może
> powinienem się cieszyć, że kompletnie wszystkiego nie wyłączył ;-)

Tapping został wyłączony by default już kilka wydań sterownika temu. Było o
tym już we wrześniu
(http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-users-pl/2008-September/070436.html)