[Th-test] xorg-driver-input-synaptics-1.0.0

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Wto, 3 Lut 2009, 22:55:35 CET

Lukasz Kies wrote:
> Witam wszystkich,
>
> informacja dla tych, którym nagle przestał działać scroll w
> touchpadach po aktualizacji i dla mojej pamięci:
>
> "Note: Due to the ubiquity of multi-touch capable touchpads, the driver will
> pick two-finger scrolling over edge scrolling if two-finger detection is
> supported by the hardware. Edge-scrolling is then disabled.
>
> Kernels up to excluding 2.6.29 announce multi-touch capabilities for all
> synaptics touchpads even if the hardware does not support it. If you have a
> such a touchpad, you will need to enable edge scrolling explicitly in the
> [...]
Tiaaaa - też wczoraj drążyłem temat i "odkryłem" to samo...
Super jest, fajny Developer z kolesia od Synaptica... choć może
powinienem się cieszyć, że kompletnie wszystkiego nie wyłączył ;-)

--
Andrzej Zawadzki