Th test amd64 VMware server - kapucha

Kuba Staskiewicz kuba w best.net.pl
Pon, 23 Lut 2009, 10:47:36 CET

> Zainstalowałem VMware server 2.0 x86_64.
> Moduły narobiły się bez kłopotów.
> Infrastruktura startuje bez kichania.
>
> Zalogowałem się do localhost:8222, stworzyłem od podstaw maszynu (dla
> WinXP 32bity).
> Nacisnąłem PowerON i zobaczyłem czarny ekran, a potem menu gruba -
> restart znaczy.

Zdarzyło mi się podobnie, ale sporadycznie, nie było to powtarzalne przy
kolejnych uruchomieniach vm. I co ciekawe, na ubuntu, do którego vmware
server ma gotowe moduły. Ogólnie mam wrażenie, ze server 2.0 jest dużo
gorzej dopracowany niż poprzednie wersje. Często mam też problemy z
samym interfejsem webowym.

--
Kuba Staśkiewicz