[Th] Grafika Intela + EXA + antyaliasing fontów = problem z wyświetlaniem skype i vbox

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 9 Sty 2009, 14:47:26 CET

Dnia piątek, 9 stycznia 2009, Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz napisał:
[...]
> Mam to samo, GMA945+EXA, ale ciekawe, że VirtualBox akurat działa - może
> dlatego, że wersja binarna ma statycznie wkompilowane Qt4? W Psi już
> problem występuje, ale na szczęście pamiętam gdzie są które przyciski, a
> innych programów na Qt4 nie używam... Tak w ogóle, czy coś nie na Qt4 też
> ma ten problem?

Rozumiem, że używasz statycznej wersji "pełnej" VBox-a, a nie naszej wersji
dystrybucyjnej - ja mam właśnie taką i mam z nią problem.

> Ostrożnie z tym deweloperskim, przez ostatnie dwa tygodnie zrobiło się z
> niego pole minowe, cholernie niestabilny.

Zdaję sobie z tego sprawę :-) Zainstalowałem wersję 2.5.99 z naszego TH-test
i jak na razie działa (od kilku godzin).