apache-mod_rewrite i joomla 1.5.x

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Czw, 15 Sty 2009, 22:29:50 CET

On Thursday 15 of January 2009 19:04:10 Piotr Pawełek wrote:
> Witam,
> Joomla działa jak należy, ale nie mogę zmusić
> tego CMS-a na pisanie "przyjaznych" URL-i
rpm -qa | grep joomla ?

> Niby wszystko mam tak jak każą robić z tym CMS tzn.
> - htaccess.txt przemianowany na .htaccess,
Co masz w tym .htaccess? I czy masz ustawione odpowiednie AllowOverride dla
tego <Directory>/<Location>? Podziel się konfigami apache'a to będzie
prościej. A w ogóle to czemu robisz to przez .htaccess a nie normalny konfig
apache'a? Jak rozumiem maszyna jest Twoja i możesz grzebać w indiańcu?

--
    .....        Pozdrawiam,                                             .....
  .....              Pawel Zuzelski                                    .....