apache-mod_rewrite i joomla 1.5.x

Piotr Pawełek ppawelek w onet.pl
Pią, 16 Sty 2009, 19:26:36 CET

Paweł Zuzelski pisze:
> rpm -qa | grep joomla ?

Joomla instalowana "ręcznie" tzn. rozpakowana z .gz,
nie z paczek (a są dla PLD ?).
Przyznam, że nie przyszło mi do głowy nawet sprawdzić ;-)

> Co masz w tym .htaccess? I czy masz ustawione odpowiednie AllowOverride dla
> tego <Directory>/<Location>?

To może być *to*

> Podziel się konfigami apache'a to będzie
> prościej. A w ogóle to czemu robisz to przez .htaccess a nie normalny konfig
> apache'a?

Nie bardzo kumam.
Funkcjonalność czytelnych napisów w joomli można ustawić
samą konfiguracją modułu apache-mod_rewrite apacha ?
A joomla nie wymaga żadnych zabiegów poza przestawieniem
konfiguracji witryny ?

> Jak rozumiem maszyna jest Twoja i możesz grzebać w indiańcu?

Tak. W apachu mogę grzebać do woli (maszyna testowa),
ale do poniedziałku nie mam do niej dostępu, nawet zdalnie :-(

Duże dzięki !