apache-mod_rewrite i joomla 1.5.x

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Pią, 16 Sty 2009, 19:33:20 CET

On Friday 16 of January 2009 19:26:36 Piotr Pawełek wrote:
> Joomla instalowana "ręcznie" tzn. rozpakowana z .gz,
> nie z paczek (a są dla PLD ?).
> Przyznam, że nie przyszło mi do głowy nawet sprawdzić ;-)

jest spec. Możesz sobie zbudować. Tzn będziesz mógł, jak CVS będzie znowu
on-line.

> Nie bardzo kumam.
> Funkcjonalność czytelnych napisów w joomli można ustawić
> samą konfiguracją modułu apache-mod_rewrite apacha ?
> A joomla nie wymaga żadnych zabiegów poza przestawieniem
> konfiguracji witryny ?

.htaccess to przecież też taka ograniczona wersja konfiguracji indiańca. W
konfigu apache'a możesz zrobić wszystko co w .htaccess i dużo więcej!

--
    .....        Pozdrawiam,                                             .....
  .....              Pawel Zuzelski                                    .....