syslog-ng-3.0.1 i suspend - problem

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 24 Sty 2009, 23:29:11 CET

Syslog-ng z serii 3.0.1 nie przeżywa u mnie uśpienia do pamięci ani
hibernacji. A konkretniej - przeżywa, ale przestaje pracować. System niby
pracuje, ale w logach nic się nie pojawia pomimo tego, że procesy niby do
nich wysyłają. Efekt: po pewnym czasie przepełnia się bufor (kolejka?) na
komunikaty, więc kolejne procesy, które próbują coś zapisać do logów,
stoją. Po pewnym czasie wszystko stoi, nawet nie mogę zrebootować maszyny,
bo skrypty przecież próbują coś logować. Chyba, że zdążę wcześniej
zrestartować sysloga.

Czy mógłby ktoś korzystający z usypiania albo hibernacji to zweryfikować? U
mnie jest to powtarzalne w 100%, jeśli uśpię system na dłużej (powiedzmy
pół godziny). Kernel 2.6.27.12, jeśli ma to znaczenie.