Rozwiązanie: jak poprawić dbus, żeby działał kdebluetooth ( było: Zabytki w Th...)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 24 Sty 2009, 23:42:00 CET

Dnia sobota, 24 stycznia 2009, Marcin Krol napisał:

> Ta. Tylko ze bluez 3.x nie ma ani w Th ani w Titanium :)

Ano, nie ma. Teraz jest za to w Th kdebluetooth, który zupełnie nie działa.
Bez sensu. Inna sprawa, że stary bluez jest przydatny wyłącznie dla
kdebluetooth... Cóż, postęp wymaga poświęceń. A ja sobie zostawię binarki
do czasu, gdy przejdę na KDE4.2 i będzie w nim działać analogiczna
aplikacja.