NATowanie adresów i wyjście przez drugi adres publiczny

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Pon, 26 Sty 2009, 17:38:04 CET

Arkadiusz Chomicki wrote:
> [CIACH]

> Jestes pewien, że nie trzeba? to jest dodawane poto by działały
> poprawnie zapytania arp.

no w sumie jesli nie ma wczesniej tego IP wyroutowanego bezposrednio na
ten serwer: np. przez ip r a 83.16.13.2 via 83.16.13.1
to bedzie musial nadac. szczegolnie, ze to przecierz router od uslugi
DSL gdzie sprawe routingu zalatwia maska podsieci.

zapedzielm sie troche, bo u mnie wszytkie takie IP na ktorych robie
SNAT/DNAT mam wyroutowane via IP serwera na ktorym to robie i nie
potrzebuje ich dodawac na interfejs, bo nie potrzebuje miec do nich
wpisow w tablicy ARP.

no ale przynajmniej bedzie wiedzial, ze nie w kazdym przypadku trzeba
taki ip przypisywac do interfejsu :)

--
  -[ Arkadiusz Rdest  | net and sys admin ]-
  -[ Learn the facts and make up your own ]-