Xserver 1.5.3 i input

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Nie, 25 Sty 2009, 01:16:47 CET

Cześć

Z Xserwerem 1.5.3 jest chyba coś nie tak. Jeśli użyję sterowników kbd
oraz mouse do obslugi urządzeń wejściowych, to albo nie działa
klawiatura, albo mysz, albo wszystkie naraz (oba urządzenia są na USB,
obsługa przez usbhid, usbmouse w blackliście), pomimo że HAL wszystkie
widzi. Kiedy przełączę się na znienawidzony evdev, mysz i klawiatura
działają bez zarzutów, ale Xserver żre mi 100% jednego rdzenia. Mam
tylko dwa, więc zapuszczenie czegoś wymagającego obliczeniowo zabija
mi maszynę. Czy tylko ja tak mam? Używa ktoś evdev lub zna jakieś
rozwiązanie problemów z myszą i klawiaturą na USB bez angażowania
evdev?

Klawiatura: Microsoft Ergonomic Natural 4000
Mysz: Razer Copperhead
Xserver: 1.5.3-6
Kernel: 2.6.27.12-1
Architektura: x86_64