Wywrotka OpenOffice - tudzież jak zainstalować rozszerzenie.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 31 Sty 2009, 23:22:09 CET

Próbuję właśnie zainstalować rozszerzenie (dodatkowe szablony Impresa), ale
nie mogę nawet odpalić Menedżera Rozszerzeń. Przy każdej, dowolnej próbie
odpalenia go dostaję od razu wywrotkę OOo. Czy ktoś mógłby sprawdzić to u
siebie? Ja mam wersję 2.4.1.7-ooh680_m17.4.i686, czyli aktualną z TH.

Ewentualnie może znacie metodę na zainstalowanie rozszerzenia OOo w inny
sposób?