Wywrotka OpenOffice - tudzież jak zainstalować rozszerzenie.

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Sob, 31 Sty 2009, 23:25:07 CET

Dnia sobota 31 styczeń 2009, Łukasz Maśko napisał:
> Próbuję właśnie zainstalować rozszerzenie (dodatkowe szablony Impresa), ale
> nie mogę nawet odpalić Menedżera Rozszerzeń. Przy każdej, dowolnej próbie
> odpalenia go dostaję od razu wywrotkę OOo. Czy ktoś mógłby sprawdzić to u
> siebie? Ja mam wersję 2.4.1.7-ooh680_m17.4.i686, czyli aktualną z TH.

Podaj przepis jak mogę powtórzyć Twój błąd.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl