[Th/devel] kłopot z nowym udev

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 10 Lip 2009, 00:40:42 CEST

Dzisiaj zrobiłem update systemu (nowe pakiety z ostatniego tygodnia). W tym
był udev-143. Niestety, po aktualizacji objawił się problem z USB. Używam
laptopa DELL, do którego mam docking station. Po update komputer przestał
widzieć porty USB w doku, a do tego umieszczony w nim czytnik/nagrywarkę
DVD. Downgrade do 141-1 i znów działa jak należy. Czy ktoś ma podobnie,
ewentualnie zaobserwował jakieś problemy po aktualizacji udev?