[Th/devel] kłopot z nowym udev

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Pią, 10 Lip 2009, 08:06:32 CEST

Dnia piątek 10 lipiec 2009, Łukasz Maśko napisał:

> Dzisiaj zrobiłem update systemu (nowe pakiety z ostatniego tygodnia). W tym
> był udev-143. Niestety, po aktualizacji objawił się problem z USB. Używam
> laptopa DELL, do którego mam docking station. Po update komputer przestał
> widzieć porty USB w doku, a do tego umieszczony w nim czytnik/nagrywarkę
> DVD. Downgrade do 141-1 i znów działa jak należy. Czy ktoś ma podobnie,
> ewentualnie zaobserwował jakieś problemy po aktualizacji udev?

Dell Vostro 1500, udev-143-1.x86_64, brak problemów z USB (używam myszki i
pendrive).

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl