Problem z VMware-server.spec

SiMH plddev w tlen.pl
Pią, 10 Lip 2009, 10:25:46 CEST

Witam.
Udało się komuś poskromić WMware server 2 na PLD 86_64 Próbowałem zainstalować
ze źródeł ale nie daje rady wygenerować modułów do jądra. Próbowałem różne
patche dostępne w necie i nic. Próbowałem na kernelu vanilla, też nic.
Teraz zabrałem się za budowanie ze speca i coś ruszyło ale też nie do końca.
Próbuję sobie zbudować w/w paczkę
# uname -a
Linux milkyway 2.6.27.25-bare-grsecurity-1 #1 SMP Sat Jun 20 16:51:05 UTC 2009
x86_64 Intel(R)_Pentium(R)_Dual__CPU__E2160__ w _1.80GHz PLD Linux

Buduje przez:
$ ./builder -v -nc -bb VMware-server.spec --define 'alt-kernel bare-
grsecurity'  --with kernel --with userspace --with dist_kernel

I dostaje takie ło http://pld.pastebin.com/m5ec51657

Próbowałem wykomentować linijki powodujące błąd w specu (to 'tylko' java
potrzebna niby do webaccess), wtedy się buduje. Jednak po zainstalowaniu i
skonfigurowaniu poprzez vmware-config.pl (trzeba jeszcze przekopiować regułki
pam.d z .tar bo z jakiegoś powodu nie ma ich w .rpm) odpaleniu usługi,
zalogowaniu się przez www (pomimo teoretycznego wywalenia kilku wymaganych
plików) dodałem vm ale po próbie jej włączenia host się zresetował. W logach
nic konkretnego nie znalazłem.
Miał ktoś podobny problem i wie jak rozwiązać? Albo może zupełnie inaczej
podejść do problemu?

Pozdrawiam,
simh