Problem z VMware-server.spec

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Pią, 10 Lip 2009, 10:39:21 CEST

SiMH anonsuje::
> Witam.
> Udało się komuś poskromić WMware server 2 na PLD 86_64 Próbowałem zainstalować
> ze źródeł ale nie daje rady wygenerować modułów do jądra. Próbowałem różne
> patche dostępne w necie i nic. Próbowałem na kernelu vanilla, też nic.
> Teraz zabrałem się za budowanie ze speca i coś ruszyło ale też nie do końca.
> Próbuję sobie zbudować w/w paczkę

To nie są źródła.
Używam ich binarek właśnie. Na 2.6.29.
Serwer działa ok.
Trochę gorzej z pluginem vm console (lubi się zzombić czasem).
Może to zresztą webaccess kuleje.
Podejrzewam glibc-2.10. Nie żeby zepsute, tylko już inne niż to, na
którym budowali.
Używać się daje.
Ale ktoś tu pisał, że po jakimś czasie VM przestają reagować (po kilku
godzinach).
Moje sesje są zwykle krótsze, więc nie zauważyłem.
*Kernel* musisz przebudować z --without grsecurity --without  apparmor.
Na vaniliowym powinno działać też - coś poknociłeś.
Źródła modułów ściągałem skądś i podmieniałem w /lib/vmware... Teraz nie
sprawdzę.
Zadzwoń wieczorem, to poszukam ;).
Tzn. będę w domu, to doślę adres, o ile sam nie wykukasz.
--
WK