Instalacja PLD

Grzegorz Rajda mellonedain w gmail.com
Pon, 20 Lip 2009, 11:57:04 CEST

Witam!

Potrzebna jest opinia. Od pół roku mam dodatkowy komputer. Laptop Acer
Aspire 5730Z. Wiem, że instalacja Linuksa w miejsce obecnej Visty jest
możliwa. Problem w tym, że mam jeden dysk podzielony na dwie partycje.
Dysk ma pojemność 320 GB, jest prawie pełny. Jestem w stanie zebrać
dane, które chce zachować na jednej z nich. Chciałbym jednak zmienić OS
na PLD w taki sposób, aby nie naruszyć drugiej partycji.

Ktoś już robił coś takiego? Dodam, że operacja musi zakończyć się
sukcesem w 100%. Będę zobowiązany za wszelkie wskazówki.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz