kernele 2.6.30.x i uvesafb - prośba o weryfikację

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 23 Lip 2009, 14:10:57 CEST

Dnia czwartek, 23 lipca 2009, Łukasz Maśko napisał:
> Dnia czwartek, 23 lipca 2009, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
> [...]
>
> Mam. Spróbuję. Rzecz w tym, że jak ładowałem i915 z modeset=1 to mi się
> system zawieszał na twardo z wygaszonym ekranem. Możliwe, że to przez
> obecność uvesafb.

Spróbowałem. Na konsoli, jeśli wklepię powyższe, jest fajnie - mam konsolę
we właściwym rozmiarze. Ale jeśli teraz odpalę X-y, to mam natychmiastowy,
twardy zwis. Muszę wyłączać na chama laptop przytrzymując przycisk
zasilania. X-y odpalają się jedynie, gdy nie mam włączonego KMS. Ale u mnie
to i855GM, stary złom, więc może dlatego.

Kernel 2.6.30.2-vanilla, intel 2.8.0, X-y najnowsze z Th/test, reszta
zresztą też.