kernele 2.6.30.x i uvesafb - prośba o weryfikację

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Czw, 23 Lip 2009, 14:31:56 CEST

On Thursday 23 of July 2009, Łukasz Maśko wrote:

> Spróbowałem. Na konsoli, jeśli wklepię powyższe, jest fajnie - mam konsolę
> we właściwym rozmiarze. Ale jeśli teraz odpalę X-y, to mam natychmiastowy,
> twardy zwis. Muszę wyłączać na chama laptop przytrzymując przycisk
> zasilania. X-y odpalają się jedynie, gdy nie mam włączonego KMS. Ale u mnie
> to i855GM, stary złom, więc może dlatego.
>
> Kernel 2.6.30.2-vanilla, intel 2.8.0, X-y najnowsze z Th/test, reszta
> zresztą też.

Masz możliwość zalogowania się na lapka po sieci i zobaczenia co tam się
dzieje?

2.6.30.2 nie zawiera paru ważnych łatek
http://intellinuxgraphics.org/download/2009Q2/kernel-intel-2009q2-
against-2.6.30.1.patch